Magyarázkodás a kicsi szünet miatt

Ez most egy igazi mellébeszéd lesz, amelyben elnézést kérek minden olvasómtól, hogy nincsenek új bejegyzések egy ideje, de előbb az utazás, aztán egy hosszabb önkéntes munka miatt nem sok lehetőségem volt olvasni. Most pedig vissza kell rázódnom a túlórákkal terhelt dolgos hétköznapokba, továbbá intenzív lakáskeresésbe kell kezdenünk... mindezt ebben az utálatos melegben. Ez mind csak mentegetőzés, ám színtiszta igazság. :-)


Nagy lelkesedéssel belefogtam Jókai Mór Egy az Isten c. regényébe, el is jutottam kb. 150 oldalig, de ebben a melegben nem tudom rávenni magam az olvasására és inkább egy könnyedebb Nick Hornby regényhez támadt kedvem. Így ma már a Pop, csajok, satöbbi lapul a táskámban sokadik újraolvasás céljából.

Hangulatom feljavítása érdekében ma rendeltem három könyvet és egy filmet. Ritkán esek így neki az online könyvesboltoknak, de ma már kellett végre valami jónak is történnie és egy ideje amúgy sem vettem semmit. :-)

Hát így vagyok mostanában.



Nincsenek megjegyzések: