Szécsi Noémi: A kismama naplója

Így az elején mindjárt töredelmesen bevallom, hogy bár igen ritkán teszek le könyvet befejezetlenül, ennél már valahogy az első harminc oldalnál azt éreztem, hogy csak vesztegetem az időmet. Se a stílusa nem tetszett, se tartalmilag nem nyújtott semmit, csak a sok rinyálást kaptam, ami már több volt annál, amit úgy hirtelen el tudtam viselni. De ezeknél még rosszabb volt az a fajta ordenáré káromkodás, ami még egy kocsistól is sok, nemhogy egy anyai örömök elé néző értelmiségi nőtől. Nem ez a lazaság megfelelő foka. Szerintem.


Na de végül nem dobtam a kukába - pláne, mert könyvtárból kölcsönöztem -, s valahogy át is jutottam a nehezén és az első száz oldal után kezdtem rajta szórakozni és a kismamaság-lét is jobban beszivárgott az egészbe, ami tekintve a könyv címét, nem nagy hátrány. Nekem ugyan Jools Oliver könyve többet nyújtott, de végül nem bántam meg, hogy ezt is elolvastam, a végére egész jó barátom lett ez a könyv.

Nincsenek megjegyzések: