303 magyar regény


Szeretek magyar regényeket olvasni, még akkor is, ha a blog kezdete óta több külföldi szerző könyvéről született bejegyzés. Korábbi években - nem tudatosan - mindig klasszisokkal több magyart olvastam, mint külföldit.

Tarján Tamás 303 magyar regény, amit el kell olvasnod, mielőtt meghalsz c. gyűjteménye már beférkőzött a könyvespolcomra, nem is értem miképpen történhetett ez meg :-)
Elő szoktam szedni ezt a könyvet, lapozgatom, nézegetem, mit olvassak legközelebb a listából. Aztán általában nem azt olvasom, amit kinéztem belőle, de sebaj. Kicsire nem adunk.
De tervezés nélkül is szeretem lapozgatni, a Gabo Kiadó könyvei sokszor ilyen hatással vannak rám. :-)
Eddig még csak 24 regénnyel ismerkedtem meg a 303-ból, úgyhogy van még mire néznem életem hátralévő részében. Mielőtt meghalok.


Nincsenek megjegyzések: